Thuis in Meijel - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Thuis in Meijel - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Thuis in Meijel

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2013 | Nederland, Meijel

De reis zit er weer op, ik zit nu thuis bij een temperatuur die 40gr lager is dan een dag geleden en de kou trekt werkelijk door alles heen, maar niet getreurd ik heb ooit een verschil meegemaakt van p.m. 50gr met gure koude oosten wind waarbij ik buiten gekomen een stevige bloedneus op liep. Daar is nu geen sprake van.
De reis naar Kenia was zeer leerzaam, ik vind dan ook dat het eigenlijk bij nde opvoeding van de jeugd hoort dat ze een tijdje tussen mensen in echte armoede zouden moeten leven, hun begrip voor de armen in de wereld waarvan de meeste het niet aan zichzelf te danken hebben kan dan alleen maar groeien, ik zit weer thuis en denk......... wat heb ik het toch goed hier en ik draag Afrika en zijn inwoners een warm hart toe en zal en steunen en meehelpen aan de oplossing van hun problemen, wel op kleine schaal samen met Kadogo en haar stichting Kadowinja.....

Bedankt voor uw interesse en de mooie reacties op mijn verhalen.

Houdoe,

Wim.

P.S We hebben het plan opgevat om een foto expositie te maken van foto's die ik gemaakt heb tijdens deze Keniaanse, de opbrengst van deze expositie zal dan geheel ten goede komen voor de stichting Kadowinja.

  • 15 Februari 2013 - 15:11

    Margot:

    Ha Wim,

    Natuurlijk wachtte jou een giga Valentijns cadeau (behlve de kou natuurlijk).
    Ik kan me voorstellen dat je nog even tijd nodig hebt om bij te komen van deze reis. Afrika oet wat met een mens he!!

    Nu kunt je langzaam aan het voorjaar gaan beginnen!

    Tot binnenkort op het IVN,

    groet Margot

  • 29 Januari 2014 - 15:26

    Jan Landman:

    Wim,

    een hele goede- en veilige reis

    Hartelijke groeten

    Jan Landman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 669
Totaal aantal bezoekers 41262

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: