Goa - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Goa - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Goa

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2008 | Nederland, Meijel

Hallo allemaal,

sorry dat ik nu pas reageer, er gebeurd hier zoveel dat het er gewoonweg niet van is gekomen.
De reis is prima verlopen An heeft geen doodsangsten uitgestaan in het vliegtuig en zelfs niet in het verkeer waarin het wel lijkt of je voorrang moet pakken door te toeteren, en een drukte dat het er is met meer dan 1miljard mensen in een land, ik las dat ze zelfs op postzegels aandacht vragen voor geboortebeperking, als ze hier de helft van alle brommers vervangen door auto's kom je niet meer van je plaats weg.
De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en met Santos er bij komen we overal, dit is wel nodig want de bewegwijzering is minimaal, ja zelfs bijna niet onvindbaar.
Het bezoeken van plaatsen die meer dan 100km verderop liggen laat ik maar uit mijn hoofd in deze verkeersdrukte waarin voor mij de regels niet duidelijk zijn.
Normaal heb ik een hekel aan op het strand rondhangen, hier voltrekt zich echter dagelijks een prachtig schouwspel het theater speelt zich voor je ogen af en trekt aan je voorbij, te veel om op te noemen vandaar dat we de grote verhalen bewaren voor thuis.
Een cultuurshock hebben wij al direkt na aankomst gekregen maar het wend wel.
Nu al zeg ik dat je heimwee krijgt naar dit land alvorens je het hebt verlaten.
Voor degenen die willen bellen doe dit alleen als het stikt noodzakelijk is, hou er wel rekening mee dat het hier 4.30uur later is dan in Nederland.
Mijn gsmnr: is 0091 9604537831 (bel via hallo buitenland dit is goedkoop.

Houdoe,

Wim.

  • 21 November 2008 - 23:38

    Walter:

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    groeten allemaal,
    walter en els.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meijel

Mijn eerste reis

India Goa en omstreken

Recente Reisverslagen:

27 November 2008

snik heet

22 November 2008

Goa en meer

17 November 2008

Goa

05 Maart 2008

Weer thuis bij vrouw en kind,

01 Maart 2008

Bisse wiet van hoes?

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 41322

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: