Goa en meer - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Goa en meer - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Goa en meer

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2008 | Nederland, Meijel

Gisteren hebben wij een prachtige verjaardag gevierd, nog nooit bij meer dan 35 gr.C echter. Het begon al om 7 uur s'morgens met een Hindie happy birthday aan ons raam, hier had de andere jarige Zorren voor gezorgd, meer hierover vertel ik thuis wel. Rien en Wiel, Cor en Sjaak nog bedankt voor het bellen, en ook Walter en Els bedankt voor de reactie.
Er is veel te vertellen maar ik hou het kort.
Wel iets over ons uitstapje van gisteren naar de waterval en met name de tocht er naar toe waarvan het laatste gedeelte over een weg ging waar duizenden vrachtwagens rijden heen en weer naar de mijnen die uitzagen als grote termietenheuvels en de vrachtwagens de termieten zijn. op de heenweg klapte van een tegenligger net voor ons een band waarvan onze taxichauffeur zich flink schrok en op de terugweg sloeg een vrachtwagen vlak voor ons op zijn zij.
De contrasten tussen rijk en arm zijn zeer groot, vrijwel alles gebeurd nog met de hand. De opkomende economie staat in mijn ogen nog in de kinderschoenen, je ziet overal om je heen dat de armoede groot is, b.v. de weg arbeiders die de stenen voor de nieuwe wegverharding in manden op hun hoofd versjouwen, in de bouw gaat het er het zelfde aan toe.
Ook zie je er regelmatig koeien in vuilniscontainers zoeken naar een "uitgebalanceerde" voeding.
Foto's plaats ik niet omdat ik mijn kabel vergeten ben, maar mensen die deze wereld niet kennen zullen verbaasd staan
Verder gaat het met iedereen goed en we amuseren ons kostelijk al weerhoud de hitte onser van om verre uitstapjes te maken.

Houdoe,

Wim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meijel

Mijn eerste reis

India Goa en omstreken

Recente Reisverslagen:

27 November 2008

snik heet

22 November 2008

Goa en meer

17 November 2008

Goa

05 Maart 2008

Weer thuis bij vrouw en kind,

01 Maart 2008

Bisse wiet van hoes?

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 41309

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: