In voor en tegenspoed - Reisverslag uit Goa, India van wimverdonschot - WaarBenJij.nu In voor en tegenspoed - Reisverslag uit Goa, India van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

In voor en tegenspoed

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2009 | India, Goa

Hallo allemaal,

De titel voorpelt niet veel goeds......maar inmiddels zit het mee.
De reis verliep niet geheel vlekkeloos met vetragingen, dubbel geboekte plaatsen in een vliegtuig en een bus die er in 10 minuten zou zijn bij het overstappen in Mumbay, dit gaf nogal wat heisa. Als 10 minuten inderdaad zolang duren zou ik nu misschien net 18 worden, maarja als je hier niet tegen kunt moet je niet naar India of een dergelijk land gaan al was het nu anders omdat de kleine Sam niet helemaal fit was.
Dit bleek de volgende dag waar hij door uitdroging buiten westen ging en hij halsoverkop naar het ziekenhuis werd gebracht, waar Rasj zich in het verkeer echt als een ambulancechauffeur heeft gedragen invoegen waar het niet kan, tegen anderen aandrukken op de weg toeteren etc. volgens Moniek echt ongelofelijk.
Vervolgens aangekomen in het ziekenhuis moet je toch echt eerst betalen alvorens er geholpen wordt, als het dan eenmaal zover is en je besluit om de duurste kamer te nemen (nog altijd een stuk goedkoper dan een nacht in een hotel in Nederland) is de zorg gewoon goed en na een dag aan het infuus te hebben gelegen kon de kleine Sam inmiddels weer vol energie mee naar huis.

Het weer is hier goed alhoewel het al een hele nacht en ook gisteravond heeft geregend , dit komt hier eigenlijk nooit voor. Een paar dagen voor wij arriveerden was hier aan de kust een cycloon die langs de hele westkust van India aan ongeveer 200 vissers het leven heeft gekost, zo ook in Benaulim waar ik van een visser hoorde dat in een gezin er 2 worden vermist.

Morgen gaan we naar de bruiloft van Sheila alwaar ik fotograaf mag zijn wat voor mij een grote eer is, er is ook wel een andere fotograaf maar volgens Santos ben ik stukken beter (misschien alleen door de betere apparatuur denk ik dan maar).
Vanmorgen ben ik hier naar een kapper geweest, ook op advies van Roekie. De kapper begon als een wilde erop los te knippen maar dit ging niet ten koste van het eindresultaat wat er mag wezen volgens iedereen. Toen hij klaar was zei ik tegen hem dat ik bang was dat het een vliegveld zou worden op mij hoofd maar dat hij het prima heeft gedaan (Voor omgerekend 90 eurocent) Ik heb ook een speciale bloes gekocht voor het feest dat morgenvroeg om 9 uur begint en dat wel drie dagen gaat duren voor ons naar ik heb begrepen.
Dus ik ben zeer benieuwd, het hele dorp viert mee.

Houdoe,

Wim.

P.S. Mijn mobielnummer in India is gewijzigd, het is nu 9527463308.
Als je belt hou dan rekening met de tijdzone hier, tel er maar een uur of 5 bij bel via hallo buitenland a ongeveer 5 eurocent per minuut.

  • 21 November 2009 - 21:50

    Monique:

    Heee Wim,
    Hartelijk Gefeliciteerd hé. :)!
    gr Monique Scheres

  • 22 November 2009 - 12:33

    Walter:

    Hallo Wim,
    Proficiat met je 55ste verjaardag.
    Walter en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

India Goa en omstreken 2009

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Weer Thuis

02 December 2009

De laatste dagen

30 November 2009

Eerst Hampi zien..........en dan sterven.

22 November 2009

The wedding etc.

18 November 2009

In voor en tegenspoed

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 41324

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: