Kleine wereld - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Kleine wereld - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Kleine wereld

Door: Wim

07 Februari 2012 | Nederland, Meijel

Hallo beste mensen,

Gisteren laat in de middag ben ik bij Wil, Marleen, Lenny en Lizzy terug gekeerd na rond te hebben getrokken en bezoeken afgelegd te hebben in de Waikato en omgeving.

De titel van dit verslag komt van het bezoek dat ik bracht aan Wil en Marleens vrienden Russell en Sharon. Toen ik bij hen op bezoek was had ene Louis met Nederlandese roots maar geboren in NZ die bij hun in de buurt woont aangegeven mij te willen ontmoeten. Toen hij aankwam en uit de auto stapte kwam hij mij bekend voor, ook al had ik hem nooit gezien. hij had hele grote handen was vrij lang en aan zijn manier van lopen zag ik al van wie hij famlie moest zijn. Hij zei hier noemen ze mij Louis Mikkels maar in Liessel heet ik gewoon Lowie Miegels (ik schrijf het zoals hij het uitsprak). Kortom een gezellige vent van mijn leeftijd die zich altijd en nog een Broabander voelt en waar ik gewoon in mijn dialect mee kon praten.

Ik ben o.a. ook op bezoek geweest bij Helen en Joanna, dochters van Jeu Dorssers zijn broer in Rotorua, Het was mooi om hen te ontmoeten en ik kreeg een stevige "hug" van beiden die ik aan Jeu door moet geven "no problem" zei ik. Van hun kreeg ik te horen dat het redelijk met hem gaat, ik heb nog veel mooie foto's om hem te laten zien.
De laatste week hier in NZ gaat bijna in en deze wil ik gebruiken om wat te rusten van het vele reizen en nog wat rond te kijken in en rond Auckland. Mijn rug werkte niet altijd even goed mee maar ik red het wel.
Bij terugkomst zag ik dat Lenny die met mij naar Nederland reist al flink wat spullen heeft verzameld om mee te nemen alleen ontbreekt het aan goede winterkleding die ze nodig zal hebben.
Mijn eerdere ervaringen met terugkomen in winterse kou maken mij ook niet bijster enthousiast om terug te keren, omdat je bij terugkomst uit een warm land de kou je door merg en been trekt... brrrrrrr..., maarja de reis is leuk geweest en het verblijf hier nog steeds maar er zijn ook andere dingen in het leven, nietwaar.

Houdoe,

Wim.

P.S. Rien en Wiel de felicitaties aan Jans met het kampioenschap en Rien ik krijg bijna heimwee als je mij met die troetel naam aanspreekt.

• 06 Februari 2012 - 20:59

Elly Hagens:

Nou ik ben heel nieuwgierig naar alle foto's die je hebt gemaakt.En hopelijk is het niet meer zo koud als je terug komt.
    Groeten,
    Elly en Kees