Terug in Hunua - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Terug in Hunua - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Terug in Hunua

Door: Wim

09 Februari 2012 | Nederland, Meijel

Hallo beste mensen,

Hier in Hunua rust ik een beetje uit van het rondreizen en het bezoeken van kennissen etc. Ik heb hier nog wat rond gereden en met Wil door de Hunua ranges gereden i.v.m. zijn werk met het voorkomen van de Kauri ziekte.
Inmiddels is uit onderzoek gebleken dat de schimmel door mensen kan worden verspreid nl. doordat besmette grond aan de schoenen blijft zitten. Er is dus werk aan de winkel voor mensen zoals Wil om maatregelen te treffen om dit te voorkomen.
Het is hier prachtig zomerweer en dat belooft veel goeds voor het afscheidsfeest dat Lenny morgenavond (vrijdag) geeft voor vrienden.
Zij voelt net als haar familie en ik dat de reis naar het koude Nederland aanstaande is.
Zondag gaan we met zijn allen nog naar het eiland Tiritiri Matangi in de Hauraki gulf ten oosten van Auckland met veel soorten zeldzame vogels als laatste activiteit voor Lenny en ik naar Nederland terug reizen.
Als afscheid aan dit wondermooie land schrijf ik op maandag avond nog een laatste bericht... tot dan...

Kia Ora (Gegroet)

Wim.