Regen - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

01 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Eindelijk vandaag heeft het dan toch echt geregend van vanmorgen 8 uur tot vanmiddag 15.00 uur aan een stuk flink, dit had die droge grond hier wel nodig, hoewel een van de bijgevoegde foto's anders doet vermoeden, ik was met een voorwiel in een zomp gereden en kon er achteruit niet uit, dan maar vooruit er doorheen dacht ik anders moet ik op mijn sandalen helemaal terug naar huis lopen, heuvel op en af valt dat op die dingen niet mee met het gevolg dat de trekker compleet wegzakte en ik toch moest lopen, een zogenaamde bulky (vrachtwagen op trekkerwielen met opgebouwde kunstmeststrooier) moest er aan te pas komen om hem eruit te trekken. Weer een les geleerd, waarschijnlijk tot genoegen van onze Fons.
Vandaag had ik ook nog een uitvaart waarbij de hond Jennie, die regelmatig bij mij op de trekker zit, er voor zorgde dat het geen al te eenzame anonieme aangelegenheid werd, de begrijpende blik in haar ogen maakt de gang naar het graf toch enigzins koewaardig,de aan anorexia overleden koe (komt dus ook bij koeien voor) is bijgezet in het koeienfamiliegraf boven op Pebbly hills.

An,
Geert heeft mij over Harrie Scheres verteld dat er niet meer aan de hand is dan een verstopping van 3 aders om zijn hart, waaraan hij niet te helpen is ivm zijn suikerziekte, hij is snel moe en over zijn levensverwachting is weinig te zeggen, overigens gaat het redelijk met hem. Over een paar weken ga ik ook bij hem en Stien op bezoek.
Natuurlijk denk ik ook wel eens aan mijn teven, maar als ik naar het een vraag wordt mij misschien verweten waarom niet naar de rest.

Hans, jij en en de rest van de brummerkes succes in de Zoepkoel, waar naar ik heb vernomen alleen nog alcoholvrij mag worden gedronken, net als in de Meijelse optocht, het moet niet bonter worden met de carnaval anders willen ze een volgende keer allemaal met mij mee.

Anne, ik ben er niet bang voor dat ze dingen over hier tegen mij gaan gebruiken, daar ben ik wel tegen opgewassen, de tijd dat ik hier wat ga "lanterfanten" komt er spoedig aan.
Dat pilske meer drink ik hier wel zelf op, morgenavond gaan wij ook op de lappen.

Prettige carnaval allemaal en tot de volgende keer.

Houdoe,
Wim.

  • 01 Februari 2008 - 12:11

    Hans:

    Wim gé moet toch wete dé uvveral waor de Brummerkes komme alcohol is, ok in de zoepkoel. Minder is dé iejn konsumtie 1.80 euro koost. We zalle dur dus un paar minder moete drinke.

    alles kumt goe.

  • 01 Februari 2008 - 19:32

    Peter En Rina:

    Hoi Wim

    Het is erg leuk om je ervaringen allemaal te volgen. Je bent nog steeds druk aan het werk. Vastenaovundj zul je in Nieuw-Zeeland wel niet hebben, maar zonder dat amuseer jij je daar ook wel.

    Groetjes en tot gauw, Peter en Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Invercargill

Mijn eerste reis

India Goa en omstreken

Recente Reisverslagen:

27 November 2008

snik heet

22 November 2008

Goa en meer

17 November 2008

Goa

05 Maart 2008

Weer thuis bij vrouw en kind,

01 Maart 2008

Bisse wiet van hoes?

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 41283

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: