Peter - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Peter - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Peter

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Vannacht om ongeveer 1.30uur Nieuw Zeelandse tijd belde An mij op dat Rina (de vrouw van Peter, een heel goede vriend van ons) haar had gebeld met de mededeling dat Peter op sterven ligt, we wisten allemaal dat dit een keer zou gebeuren maar hadden dit nu niet verwacht. Ik heb Rina direct terug gebeld om haar, Peter en de familie heel veel sterkte toe te wensen, ze zou dit ook aan Peter doorgeven die ondanks de diepe slaap waarin hij ligt toch alles nog hoorde. Ze had mij al 23.37uur, bleek bij controle van mijn gsm, geprobeerd te bellen maar toen reed ik nog rond door de weilanden in de hills waardoor ik geen signaal kreeg. Bij deze nog de openingsboodschap waarmee ik mijn dagboek wilde openen, ik heb hem opgeschreven s'nachts toen ik op bed lag en nog niet kon slapen, echter door problemen met de computer was het er nog niet van gekomen.
Hier volgt de letterlijke tekst zonder aanpassingen:

........Vrijdag 11 januari:
Met An koffer, internationaal rijbewijs e.d. gaan kopen in Weert.
Tevens nog bij Peter en Rina op bezoek geweest, waar Peter met plezier zijn nieuwe "opstaan stoel" demonstreert, ik erger me weer als ik hoor hoe alles uit de kast wordt gehaald om noodzakelijke voorzieningen voor hem, voor hij ze krijgt, eerst door een zeer traag draaiende ambtelijke molen moeten. Elke keer als ik bij Peter ben geweest denk ik, maak wat van je leven en geniet er van. Hij doet dit nog steeds ondanks alle ellende waarin hij zit door A.L.S.
Deze reis draag ik op aan hem, en krijg de tranen in mijn ogen als ik dit om 4.30uur in Invercargill s'morgens opschrijf, waar ik de uilen hoor roepen.......

En dan nog dit,
1 a 2 weken geleden had ik een droom die mij de hele tijd is bij gebleven, ik droomde dat jij (Peter) weer praatte wat je me vertelde weet ik niet meer,maar deze droom vergeet ik nooit meer.

Peter en familie ik ben in gedachte dicht bij jullie, ook al zit ik helemaal aan de andere kant van de wereld, en wens jullie heel veel sterkte.
Zodra ik thuis ben kom ik jullie zo snel mogelijk opzoeken.
Rina bedankt voor het telefoontje.

Tot ziens,
Wim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Invercargill

Mijn eerste reis

India Goa en omstreken

Recente Reisverslagen:

27 November 2008

snik heet

22 November 2008

Goa en meer

17 November 2008

Goa

05 Maart 2008

Weer thuis bij vrouw en kind,

01 Maart 2008

Bisse wiet van hoes?

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 41296

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: