Thuis Bij Wil, Marleen, Lenny en Lizzy. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Thuis Bij Wil, Marleen, Lenny en Lizzy. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Thuis Bij Wil, Marleen, Lenny en Lizzy.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2012 | Nederland, Meijel

Hallo allemaal vanuit Hunua.

Sorry dat ik niet eerder heb kunnen schrijven, we zaten in de wildernis ver van de bewoonde wereld wat Marleen al heeft geschreven.
Gisteravond zijn we terug gekomen van Doubtless bay nabij Hihi in het noorden van het noordereiland, waar we bij An en haar familie op hun prive strand hebben gekampeerd. Wil en zijn familie (die er als hun familie al meer dan 20 jaar bijhoren) verbleven er al een paar weken. Het was er schitterend,iedereen deed waar hij zin in had en s'avonds werd er voor iedereen gekookt en als het klaar was luidde iemand een zware bel waarop iedereen van alle kanten aan kwam lopen om te eten. Het weer heeft hun niet mee gezeten maar met mij is ook het betere weer gekomen. Mij werd gevraagd om een boom te planten en de 82 jaar jonge An zei toen: "Wim you are one of our family now".
Nu zit ik dus in Hunua bij de van Heugtens en bereid me tevens voor om door het land te gaan reizen, ik heb tussendoor nogal wat bezoeken af te leggen en er is er weer eentje bijgekomen waar ik niet langs kan, ik ga nl. een keer mee met Russell een zoon van An s'avonds/ s'morgens de bossen in aan de rand van de Waikato om te kijken naar het wild etc... etc...
Vanaf nu ga ik ook foto's plaatsen op de fotosite: woophy (member) Wim Verdonschot.
Iedereen de groeten en tot een volgende keer.

Houdoe,

Wim.


  • 15 Januari 2012 - 21:40

    Jan Landman:

    Heel veel plezier Wim, 't moet zo mooi zijn daar, HG uit Papendrecht Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meijel

3e maal..... New Zealand

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2012

Laatste dag........

09 Februari 2012

Terug in Hunua

07 Februari 2012

Kleine wereld

03 Februari 2012

Rondje South Island en terug.....

24 Januari 2012

South Island

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 41307

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: