Waikato - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu Waikato - Reisverslag uit Meijel, Nederland van wimverdonschot - WaarBenJij.nu

Waikato

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2012 | Nederland, Meijel

Vanaf Hunua ben ik naar Putaruru gereden en aangezien Stien niet thuis was heb ik de Wahouriver track gelopen, niet ver maar erg mooi.
Daarna ben ik naar Jan en Nellie Engels gereden waar ik hartelijk werd ontvangen en Nellie het excuus maakte dat het erg druk was met de hooioogst. Ik maakte mijn excuses dat ik niet kon helpen met het wegwerken met van de pakjes i.v.m. mijn rug etc... maar ik ging mee onder het dal in (onger in det gaat) en heb op de trekker gereden en de hele familie incl. Sjaak Peeters en zijn vrouw die op een dairyfarm van de Scheeres brothers als managers werken. Het was opletten met rijden over die bulten omdat die pakken met laders wel om zouden kunnen vallen. Alles is goed afgelopen en we hebben nog samen gegeten met zijn allen en onder het genot van een paar flessen bier nog over Nederlandse en Nieuw zeelandse koetjes en kalfjes geouwehoerd. De volgende dag ben ik naar mijn oude klasgenoot Math van Geneijgen in de buurt van Hamilton, daar aangekomen weer de zelfde gastvrije ontvangst na wat te hebben gegeten zijn Math en ik Pirongia forest gaan wandelen. Bij terugkomst hebben we nog lang door gefilosofeert over van alles en nog wat met een onderbreking voor de heerlijke maaltijd klaargemaakt door Suzan, Math's vriendin.
Na een goede nachtrust en een goed ontbijt ben ik nu dit artikel aan het schrijven terwijl de regen neerdaalt over de Waikato en ik mij gereed maak om naar Mount Taranaki te gaan om daarna door te reizen naar het zuidereiland.....

P.S. Gisteren kreeg ik An aan de telefoon, onze Fons had mij proberen te bereiken en bij controle van de oproepen dacht ik steeds wat er aan de hand was en dit hield mij voordurend bezig, An vertelde mij dat Guus en Linda een baby hadden gekregen en zijn naam is...FONS!!!!!
Ik werd hier toch wel emotioneel van omdat ik moest denken aan dat diepe dal waar zij door zijn gegaan door de ziekte van Linda en dan die naam Fons..... Linda en Guus geniet er van!!!!

Houdoe,

Wim.

  • 21 Januari 2012 - 23:07

    Elly Hagens:

    Nou Wim, dat is nog eens goed nieuws ook.Vindf het steeds leuk om je reisverslag te lezen.
    Groeten Elly en kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meijel

3e maal..... New Zealand

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2012

Laatste dag........

09 Februari 2012

Terug in Hunua

07 Februari 2012

Kleine wereld

03 Februari 2012

Rondje South Island en terug.....

24 Januari 2012

South Island

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 41281

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 13 Februari 2013

Kenia, vakantie en "ontwikkelingshulp.

06 Januari 2012 - 15 Februari 2012

3e maal..... New Zealand

14 November 2009 - 05 December 2009

Mijn eerste reis

14 November 2009 - 05 December 2009

India Goa en omstreken 2009

Landen bezocht: